Pages

29 Mart 2012 Perşembe

İNCE İŞLER BUNLAR!!!

İnce işler peşindeyim.Kaç gündür bu boncukları örüyorum.Daha önceki ördüklerimi daha hoplaya zıplaya ördüm sanki.Bunlar beni biraz yordu ama çok güzel oldular.50 nolu merserize dantel ipiyle ördüm.Yeni renkler ekledim.30 farklı renk tonu var.120 tane ile boncuklarımı tamamladım.
Bu boncuklar süslelemelerde,aksesuar,takı hatta düğme olarak bile kullanılabilir.Bunları ben malzeme olarak yapıyorum.

Geçen sene Ebru Şallı'nın yaptırdığı pilatesi  yapıyordum.O kadar malzemeyi aldık Ebru Şallı ortadan  kayboldu.TRT 3 de de pilates olduğunu öğrendim.İki gündür yapıyorum.Nasıl hamlaşmışım.2 günde her yerim tutuldu.Bir gün yapayım bir gün yapmayalım dedim.Alıştıra alıştıra.Hasta oldum valla.Diyete de başladım.2 kilo verdim.Sporla bir ilgisi yok verdiğim kilonun.Boğazdan kestik biraz.Kesmesen olmuyor.

Şanslı çok kilo aldı.Akşam saatlerine doğru oyun oynuyoruz beraber.Nasıl yoruluyor bir görmelisiniz.Pestili çıkıyor resmen.Benim gibi:))Patiler havada uyuyor.

Bizden bu kadar.

Sevgiler:)




24 Mart 2012 Cumartesi

TRT OKUL ANNE ÇOCUK PROGRAMINDA YAPTIKLARIM!!!




TRT OKUL (Anne Çocuk)Programında formata uygun olsun diye parmak kukla çalışmak istedim.Bu kuklalarla hem anne hemde çocuk hoşça vakit geçirebilir.Ayrıca çocuklar hayal gücünü genişletebilir.Hikayeyi anneden yada babadan dinledik den sonra benim gibi mutlaka hikayeye katacağı küçük detaylar olacaktır.
Bir tane keçe pati  anahtarlık çalıştım.Birde deriden bağlama yöntemi ile üzerinde el ve ayak figürü olan bileklik çalıştım.Bitirip gösterebilmek adına aralarda da çalışıp bitirdim.

Güzel bir pazar günü tatili diliyorum hepinize:)

Sevgiler:)

23 Mart 2012 Cuma

TRT OKUL ANNE ÇOCUK PROGRAMI GÖRÜNTÜLERİM!!

video


video
21.03.2012 tarihinde TRT OKUL(Anne Çocuk)programına konuk olarak katıldım.Bir önceki hafta çağırılmıştım ama o gün uygun değildim.Annemi Orduya yolcu edecektim.Kısmet o güneymiş.Beni aradıklarında çok heyecanlandım.Hatta heyecandan midem bulandı.Bu 1 gün sürdü.Sonra heyecanım azaldı.Bu sefer de ya orada heyecanlanırsam diye endişelendim.Bize çok yardımcı oldular.Geç kalırım ve trafik endişesinden dolayı beni İstanbul Eyüp ten aldırttılar.Sonuçta söz vermişim ve sözümü tutmalıyım diye düşündüm.Araçtan telefon edip aşağıya inip konuklarımızı karşılayın dediler ve aynıda öyle oldu.Bütün eşyalarımı çek çek bavula yerleştirmiştim.Bavulu bile taşıtmadılar bize sağ olsunlar.Bize diyorum.Bu yolculukta ablam bana destek oldu.Bu çekimleride ablam yaptı.Profesyonel bir çekim değil.İdare edin artık.Bir çok arkadaşım izleyememiş sanırım.İzleyenlerde hemen geri dönüp belirtmiş zaten.İzleyenlere çok teşekkür ederim.Kimide izlemek istemiş ama çalıştıklarından dolayı izleyememiş.Çalışmak ne demek biliyorum.21 senelik çalışma geçmişim var benim.Ayrıca internette de çıkmıyor.Sağlık olsun.Bu görüntüler izlemeyenler için.Orijinali gibi olmaz ama dediğim gibi idare edeceğiz artık.Program 2 saat sürdü ve ben 2 saat boyunca konuktum.Görüntüler bundan ibaret değil.Sanırım orijinal görüntülere ulaşacağım.Bende seyretmek istiyorum.Ne yaptığımı bende bilmiyorum:))
Sağdaki bayan karşıladı,adı Yasemindi sanırım.İsimler zor kalır hafızamda:(Stüdyoya girdiğimizde telefonla görüştüğümüz Yeliz hanım karşıladı bizi.Kısa bir sohbetden sonra ürünlerimi yerleştirdim.İstediğin gibi yerleştirebilirsin bu alan senin dediler.Yerleştirirken sağ olsunlar hepsi yardımcı oldu bana.Bu resimde ise ürün yerleştiriyordum.
Yerleştirmeye devam:)Çok ciddiyim:))Bu arada programa Şanslı'nın fotoğrafınıda götürdüm:))Ben neredeysem o da orada değil mi?Hatta en solda duruyor ama resimde çıkmamış.Fotoğrafıda zumladılar.Blogdan Neslihan arkadaşımızda Şanslıdan çıkarmış beni:)
Burada mikrofonum yerleştiriliyor.Yeliz hanım arkadaki.Ürünlerime bakan ise kamereman.Çok ilginç,ürünlerimle erkeklerde çok ilgilendi.Buda çok hoşuma gitti.Hatta Okan Bayülgen'in kameramanıda oradaydı ve programda takmak için iki baykuşumu aldı.Alınan baykuşlarım burada.Programı sunan Zeynep,Canan ve Banu hanımı kuaför salonunda gördüm.Sıcak bir karşılaşmaydı.
Program başladı.Kendi bölümümde kendimi tanıttıktan sonra Canan hanımın sorularına cevap verdim.
Yaptığım ürünlerden,Şanslıdan,Darıca'dan,İstanbul'dan bahsettik.Kendimce benim için çok önemli olan hayvanlardan bahsettik ve onlarla ilgili önemli mesajlar vermeye çalıştım.Geri dönüşümlerden bahsettik.Bu konuda da mesaj verdim.Canan hanım sitemi sordu biraz ondan bahsettik.Aslında baya bir konuşmamız oldu ama inanın dediğim gibi ne yaptığımı bende bilmiyorum:))Heyecan tabiki oluyor.Olmadı desem yalan olur ama korktuğum gibi olmadı.Beni rahatlattılar gerçekten.Ben stüdyoya girdiğimde,Canan hanım kelebek yüzüğümü burada,Zeynep hanımda elbisesine uygun kırmızı balık küpelerimi takmıştı bile burada.Bende çok memnun oldum tabiki.Ürünlerimin beğenilmesi sevilmesi benim için çok önemli.Onları kargoya verirken nasıl dualar ediyorum bir bilseniz.Sevilmesi,beğenilmesi ve yolda zarar görmemesi adına.Açıkçası TRT OKUL dan benim haberim bile yoktu.Çünkü bizim TV de görünmüyordu.Programa çıkacağım belirlenince uydudan taradım buldum.Güzel ve bilgilendirici bir program.Benimle beraber 4 konuk vardı.
 Daha önce blogumda yayınladığım kedili elbisemle katıldım programa...
Program bittikten sonra herkes masama geldi.Sağolsunlar ürünlerimi satın almak istediler.Hatta iki kişi aldı ama ben bu durumdan rahatsız oldum.Çünkü her şeyin bir yeri var diye düşünüyorum.Sonuçta ben oraya ürün satmaya gitmedim.Para al para ver.Daha sonrasında siz benim ürünlerimi sergilediğim yeri biliyorsunuz,bu ürünlerin hepsi orada var.Almak isteyenler lütfen oradan alabilirlermi? dedim.Onlarda anlayışla karşıladılar.Umarım kırmamışımdır.Ben her zaman buradayım ve üretmeye devam ediyorum.Program bittikten sonra Canan hanım geldi teşekkür etti ve beni ve ablamı öptü.Ablamda Canan hanım bir resim çektirelim anı kalsın dedi.O günkü program bu şekilde sonlandı.
Bence keyifli bir programdı.İnşallah seyredenler içinde program keyifli geçmiştir.

Bugüne kadar hep yüzümü bir efekt le kapamıştım.Demekki blog yazarken bir yere kadar gizleyebiliyorsunuz kendinizi.
Çok  uzun bir yazı oldu.Sıkmamışımdır inşallah sizi.
Sizi ihmal ettiğimi düşünmeyin lütfen.En kısa zamanda ziyaretinize geleceğim.

Sevgiler:)
 



20 Mart 2012 Salı

İZLEYİN BENİ:)

Evet arkadaşlar,yarın TRT OKUL programında,tasarım bölümüne konuk olacağım.Böyle evde bir şeyler yapıyoruz ama orada canlı yayında ne yapabilirim bilmiyorum.Her şey iyi olur inşallah.Benim için dua edin.HEYECANLANMAYAYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM...

21.03.2012
Saat:Sabah 10:30
İZLEYİN BENİ ANACIM:)

Sevgiler:)

15 Mart 2012 Perşembe

KARIŞIK ÇALIŞMA!!!

ETSY için yaptığım minyatür kalp.Ne zormuş küçük boyut çalışmak.Daha bir çok rengini yaptım ama resim çekip paylaşamadım.Boyu.1.8 cm.50 nolu merserize dantel ipinden çalıştım.
Kurabiye canavarı anahtarlık...Daha önce yaptığım modelde burada
Daha önce annemin ördüğü yeleği ve benim yaptığım süslemeyi burada paylaşmıştım.Yelek aynı.Bu yeleği komşu teyzemiz ördü.Süsleme ise keçeden sipariş üzerine,benim tarafımdan yapıldı.
Daha önceden broşunu da yapmıştım.Burada
Bunlarda sipariş üzerine yapıldı.Dikilmeyi bekliyorlar...

Sevgiler:)


13 Mart 2012 Salı

ÇİM MACERASI:))

  Miyuuuuw!Benim çim nerede?
 Gel buraya:))yaw mav:))
  Bi dur!!
 Yiceeeeeeeeeeeeem seniiii:)))
 Pati geliyo!!!
Sen istedin bunu:))

Sevgiler:)

12 Mart 2012 Pazartesi

KELEBEĞİN GÖZÜNDEN HEDİYE VERİYOR:)

 SAĞLIKLI MUTLU NİCE YAŞLARA:)
Kelebeğin gözünden arkadaşımız kendi doğum günü şerefine hem çok kullanışlı hemde çok şık deri cüzdan hediye ediyor.Çekiliş 22 martda bitiyor.Haydi sizde şansınzı deneyin.

Sevgiler:)

2)daily microfoliant(Günlük peelıng)

daily microfoliant(Günlük peelıng)Fiyat-162 TL.
2.adım günlük peelıng.Bu üründen çok memnun kaldım.Gerçi dermalogica ürünlerinin hepsinden memnun kaldım.Kış aylarında yüzümde küçük pullanmalar oluyordu o sorunu ortadan kaldırdı.Ürün aslında baya bir pahallı ama ilerisi için yatırım olacağını düşünerek aldım. 

İçindekiler-Microcrystalline Cellulose,Taic,Sodium Cocoyl Isethionate,Disodium Lauryl Sulfosuccinate,Sodium Lauroyl Glutamate,Colloidal Oatmeal,Oryza Sativa(Rice)Bran,Oryza Sativa(Rice)Starch,PCA,Allyl Methacrylates Crosspolymer,Hydrolyzed Wheat Protein,Limonene,Methylparaben,Allantion,Saliclic Acid,Citrus Grandis(Grapefruit)Peel Oil,Papain,Ginkgo Biloba Leaf Extract,Camellia Sinessis Leaf Extract,Glycyrrhiza Glabra(Licorice)Root Extract,Cyciodextrin,Melalleuca Alternifolia(Tea Tree)Leaf Oil,Titanium Dioxide(Cl 77891).

KULLANIŞI-Bu ürün pudra gibi.Avucunuzun içine azıcık peelıng döküyorsunuz.Çok az bir su ilave edip,iki avucunuzu bir araya getirip sürterek köpürtüyorsunuz.Elinize takılan bir şey kalmayana kadar köpürtün.Daha sonrasında göz çevresi hariç bütün yüze yayınız.5 dakika yuvarlak hareketlerle yüze bastırmadan masaj yapıp ılık suyla durulayınız.
1.Adım burada

Sevgiler:)

11 Mart 2012 Pazar

BEBEK YELEĞİ VE SÜSLEME!!!

Bu bebek yelekleri annem tarafından tığ ile örüldü.Baykuş süslemesi benim tarafımdan yapıldı.Baykuşların üzerini açık bıraktım.Anne mendilini sıkıştırabilsin diye.Cep olarak kullanılabilir yani.

Elif  bebek:)
Defne kıpır kıpır...Yelekle resim çektirmek ne mümkün ama çok yakıştı bilesiniz.Bu iki bebek birbiriyle kuzenler.Benimde yeğenlerim.Dün görmeye gittik onları.Doyamadım...Doyamadım...Doyamadım:(

Sevgiler:)

6 Mart 2012 Salı

UÇ UÇ BÖCEĞİM:)



BROŞ-9 cm.
Neredeyse bir hafta olmuş yazmayalı.Tembelim bu günlerde.Hava soğuk.Kuru bir hava var.Yine de dişini gösteren güneşe koşuyorum.Güneş kar topluyor gibi.Sıkı sıkı giyinip sahil kenarlarına atıyorum kendimi.Sahile doydum adeta.İstanbul avrupa yakasında olsaydım,sabah erkenden sahil kenarına gideceksin,yollar kalabalıklaşmadan döneceksin.Burada denizi görmek çok kolay.Bu da benim için çok önemli.Tertemiz oksijeni alıyorsun içine.Miiiiiis:)
Bu arada Pasajda mesaj yoluyla satış başladı.Bu hoş bir şey olmadı.Ürünlerim hala Pasajda durmakta.İleriki günlerde ne yaparım bilmiyorum.Mesaj yoluyla satış biraz saçma geldi bana.Mesaj yoluyla her yerden satış yapılır.Bu mudur yani.Ne diyelim hayırlısı olsun.  ETSY için zamanlamam süper oldu.

Sevgiler:)





1 Mart 2012 Perşembe

İÇLİ KÖFTE!!!

DIŞ MALZEMESİ
1)250 gr bulgur.
2)1/4 su bardağı irmik
3)1 yumurta.
4)Yarım yemek kaşığı domates salçası.
5)1 yemek kaşığı biber salçası.
6)Yeterince tuz.

YAPILIŞI
İrmiği bulgura katarak  ıslatın.Bulgur şiştikten sonra içine yumurta,domates salçası,biber salçası ve tuzu ilave edip yoğurmaya başlayın.Kıvam kurudukça az az su ilave ederek yoğurun.Kıvam sakız gibi olsun yani güzel yoğurulmuş olsun.

İÇ MALZEMESİ
1)125 gr kıyma.
2)Bir tane orta büyüklükte kuru soğan.
3)Yarım su bardağı orta kıyılmış ceviz içi yada antep fıstığı.
4)1 yemek kaşığı tere yağ.
5)Karabiber,kırmızı biber,tuz.

YAPILIŞI
Bir tavanın içinde tereyağı eritiniz.Yağa kuru soğanı ilave ediniz.İyice pembeleştik den sonra içine kıymayı ilave edin.Kıymayı kavurduktan sonra cevizi ve baharatları ekleyip.Bir iki dakika çevirdikten sonra bitirin.
İç malzemeyi dış malzemeyi yapmadan önce yapıp soğutun.Hatta vaktiniz olduğunda daha önceden hazırlayıp buzlukdada saklayabilirsiniz.İç harcı köftelerin içine sığacak biçimde şekil verip avucunuzda sıkıştırın.

Elinize cevizden biraz büyük dış harcı alın.Ortasına baş parmağınızla çevirerek delik açın.Çevirerek delik açın ki parmağınız yapışmasın.Parmağınız yapışırsa dış harç çatlar.Açtığınız deliğe iç harcı yerleştirerek kapatınız.Bir kenardan da bir tencerede bol su kaynatın.İçine tuz bir yemek kaşığı sıvı yağ ekleyin.Hazırladığınız köfteleri kaynamış suya ilave edin.Köfteleri beş dakika kaynatıp sudan alın.5 dakika 6 dakika olmasın.Yada bol sıvı yağda kızartabilirsiniz.Bu malzemeden 20 tane köfte kıkıyor.

Uzun süredir bu tarifi denemek istiyordum.Açıkçası zor olduğunu düşünmüştüm.Sıkça yaptığım mercimek köftesi kadar zor değil.Herkes deneyebilir.Bu güzel tadı mahrum etmeyin kendinizden.İlk denememe rağmen çok beğenildi.

Bugün  bu içli köfteyi yaptıktan sonra bloga koymak için foto çekmek istedim.Güzel tabağı ayarladım.Işık için odama sehpa götürüp üzerine koyup resim çekmeye çalıştım.Şanslıda bu arada peşimde:(Miyuw miyuw:))Gördüğünüz içli köfte tabağı ters döndü...Şanslı beni öyle bir sıkıştırdı ki!Fotoğraf çekmekten vaz geçtim bir an.Neyse kendimi toparlayıp çektim sonunda.5 tane koca köfte atılır mı?kaynattığım suya tekrar atıp,kendimce kaynar suda dezenfekte edip yedim...Tabak ters dönmeden önce böyle değildi.Baksanız ya maydanozları nasıl atmışım tabağın içine:)))Eh Şanslı alacağın olsun.Hııı Şanslıda yedi içli köfte:))Ablalarım fotoğrafı görünce maydanoza çok güldüler:))Hazırladıkları tabak böyle değildi çünkü:))

Sevgiler:)